مدرسه حکمت

ثاقِبُ الفکر +حُرِّیةُ الفکر+شارِدُ الفکر

مدرسه حکمت

ثاقِبُ الفکر +حُرِّیةُ الفکر+شارِدُ الفکر

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

....

این مطلب درباره ادمهایی مثل خودمه،و الا منظورم به همه افراد نیست، به بعضی از ادم هاست

.......

قربانش برم که دوستان اصلا هیچ نقدی هم نمیکنن، شاید بگید چیز نخوانده رو که نمیشه نقد کرد،،، 

......



گاهی اوقات بعضی آدم ها تمامی مشکلات و ضعف ها رو به پای دین می گذارند، و حل مشکلات را تنها در عبور از دین می دانند، بعضی ها فکر می کنند مشکلات موجود درکشور بخاطر دینی بودن حکومت است.

اماوقتی چیستی و ماهیت مشکلات را که بررسی می کنیم می بینیم که بسیاری از مشکلات هیچ ربطی به دین و تعالیم دین ندارد، سر منشا مشکلات خودمان هستیم،شخصیت و علایق و عادتهای ماست که ما را به سمت مشکلات می برد.

مشکل ترافیک چه ربطی به دین دارد؟!؟

مشکل گرانفروشی چه ربطی به دین دارد؟!؟

مشکل پارتی بازی و فامیل بازی در ادارات چه ربطی به دین دارد؟!؟

سرمنشا مشکلات بی وجدانی ماست!!!

خیلی راحت حقوق دیگران را زیر پا میگذارند و شب به راحتی و بدن هیچ ناراحتی می خوابند،بدون اینکه حتی یه سر سوزنی وجدان آنها انان را اذیت کند!

اگر مشکلات کشور را نتیجه دین داری یا دینی بودن حکومت بدانیم بنظرم این هم از بی وجدانی ماست.


بعضی از ما عادت به تخلف داریم، عادت به هجوم بردن در صفوف کالاهای ارزان قیمت و صلواتی داریم،عادت به پارتی بازی داریم،عادت به غر زدن های الکی و احساسی و هیجانی صحبت کردن و کار کردن داریم.... بجای انکه دین را متهم کنیم بهتر است خودمان را اصلاح کنیم.

شما فرض کنید 

دین اسلام را از کل ایران بردارند و بجایش بی دینی بگذارند،ایا مشکل ترافیک حل خواهد شد؟!؟ ایا فرهنگ اپارتمان نشینی برای مردم جا خواهد افتاد؟!؟ ایا پارتی بازی از کشور دور خواهد شد؟!؟ ایا پایان نامه نویسی ما در مراحل کارشناسی ارشد و دکتری ابکی دیگر نخواهد بود؟!؟ ایا ریس جمهور ها دیگر شعارهای الکی نخواهد داد؟!؟

بنظرم در تمامی مشکلاتی که داریم دست و پنجه میزنیم ،دین هیچ تقصیری ندارد، مقصر اصلی خودمان هستیم!!!

شما نگاه کنید

در اسلام در زمینه ازدواج چه معیارهایی وجود دارد؟ حال در زندگی ما چه معیارهایی برای ازدواج وجود دارد؟!؟

اگر شما مخ ترین ادم در زمینه ریاضی و هندسه رو بیاورید و از او بخواهید که بین این دو معیار جمع و نسبت برقرار کند،درجا هنگ خواهد کرد.

چرا در زمینه ازدواج اختلاف حتی تا مرز صد و هشتاد درجه ایی با معیا های قرانی و دینی داریم؟!؟ 

مذهبی ترین خانواده ها هم درگیر تجملات و ومصرف زدگی و خودنمایی شدند، ایا این بلا را قران بر سرمان آورد؟!؟ یا بی وجدانی ما؟!؟


روز به روز جامعه ما دارد بدحجاب تر می شود!! شما ادبیات جوانان شانزده ساله و این رده سنی را در فضای مجازی نگاه کنید، همه اینها درگیر احساسات منبعث از شهوت جنسی ان، یعنی اگر شهوت جنسی نبود قطعا این حرفها و مطالب اصلا خلق نمی شد، اما از انطرف، هیچ کس به فکر ازدواج و مهار این طغیان شهوت نیست حتی پدر و مادر و حتی دولت...


بنظرم بعضی از ما همیشه عادت به خرید و رجوع به جنس دست دومی و حتی تاریخ گذشته داریم، 

دخترکان امروز ایران ، روسری خودش را بر میدارد و این را برای خودش افتخار میداند در حالی که این راه قبلا توسط ملت های دیگر پیموده شد و تا حد برهنگی و قانونی کردن انواع و اقسام برهنگی و فعالیت جنسی پیش رفت، اما دایره مشکلات وسیع تر و پیچیده تر شد.


بی حجابی در جامعه یعنی پیش بسوی متزلزل نمودن نظام خانواده، و زن تنها در نظام خانواده می تواند که از کالای جنسی به انسان مکمل در اید، 

حذف امر ازدواج در کشور و بسنده کردن به رابطه دوستی در واقع همان مبدل نمودن زن به کالا می باشد،

....

امیدوارم

دوستان عزیزم

نقدهاشونو بهم بگن

....







  • محمدامین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی